Halloween Month Rant

Ni Hao folks! (Som jeg alltid sier når jeg opptaterer bloggen etter en langt tid er: Lenge siden sist!)

Da har vi kommet til Oktober igjen, noe som er min favoritt måned! Samme som i fjor så gjør jeg også i år 31 Days of Makeup Challenge og Inktober så det er ganske hektisk over på Instagram for tiden. Jeg reiser jo også som sagt til Paris om rundt 1 uke, som betyr at jeg må få ferdig alle looksa frem til jeg reiser den 17.Oktober. Jeg kommer nokk til å dele noen av makeup looksa jeg har gjort om jeg ikke velger å dele alle sammen her men det er en del med 31 stk. Er du inntresert i sjekke dem ut så kan du se de på min cosplay Instagram under navnet @Michikao inktober poster jeg på min art Instagram under navnet @michikaoart

( (Noe av Halloween Utvalget på Søstrene Grene)

Norge skuffer stadig når det kommer til Halloween stuff, men er jeg sjokkert, overhode ikke. Jeg skulle ønske det var mulig å få tak i mer kvalitets greier til Halloween, men jeg må vel bare flytte til Usa for det. Da jeg sto i kassen på rusta for å betale for min Zombie brus så sto det noen eldre damer bak meg i køen. Den ene damen starter med å si at:

“Det var litt mye Halloween greier her”

“Ja, Halloween er noe av det dummeste greiene som har blitt oppfunnet”

Vi vet at den eldre generasjonen har et helt feil bilde på hva Halloween faktisk er for noe å derfor ser på det som noe negativt. Jeg har mange ekkle hendelser fra da jeg var yngre å gikk Knask eller knep, så jeg kan nokk skrive et innlegg om det. For å vær ærlig så var der nesten ikke noe halloween greier der, det va for det meste jul. Vis jul kan starte i oktober så kan Halloween starte i August. Det er ganske kvalmendes å se alt av jule greier komme opp før halloween, de kunne i det minste vente til 1.November. Jeg vet mange er enige der. Da jeg jobbet på nille (som ekstrahjelp, ikke orntelig jobb) tokk sjefen å ventet så lenge som mulig med å ta opp jule tingene å når vi gjor det så prøvde vi å gjemme det litt i butikken. Man må jo som sagt følge regelverket men man kan prøve å jobbe seg litt rundt det i blandt.

#halloween #halloween2018 #halloweensoda #zombiesoda #søstrenegrene #rusta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg