Trondheim Dag 3

Jeg er litt sen med å poste denne, jeg har selfølgelig kommet meg hjem igjen til nå. Føler ikke jeg gjor noe spesielt den siste dagen min i Trondheim uansett, det var min siste hele dag i byen ettersom jeg reiste hjem dagen etterpå. Vi hadde en del program poster vi ville få med oss på søndagen men vi endte opp med å ikke få med oss en eneste en pga vi var for opptatte med å henge rundt med folk. Det høres kansje ut som om det ikke var en trivelig dag med vi stor koste oss. Utover kvelden da connet var offesielt over så dro vi på BurgerKing og fikk i oss noe mat ettersom vi ikke hadde spist noe på kansje 10t+, noe som kommer med å vær på con. Jeg ville også se Nidarosdomen før avreise. Det er ikke sån at jeg ikke har sett den før, infact så har jeg sett den plenty av ganger før. Arkitektur er noe som virkelig fasinerer meg, spesielt den eldre typen. Siste bilde er av lobbyen på hotele, syntest det var litt fasinerendes struktur på veggene.

#trondheim #reise #norge #hotel #clarion

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg