Trondheim Dag 2

Det er min andre dag i Trondheim men det var den første dagen av Torucon. Hvordan det vanligvis er på con, man blir kjent med en haug med folk, man har ikke tid til å spise eller å drikke, man går veldig mye og tar veldig lite bilder for man er opptatt med å få med seg alle programpostene. Som sagt jeg møtte en del fantastiske folk som jeg tror jeg kommer til å møte igjen på fremtidige con. Det jeg ikke liker med cosplay er hvor mange stygge blikk man kan få på gaten, eller kommentarene folk slenger etter deg, not cool guys. Det er mer hyggelig når folk er nysgjerrige på hva det er for noe, å hvorfor folk har på seg kostymer å slikt. Cosplay miljøet er både fantastisk å dritt, det kan til tider vær et helt forferdelig sted med fult av hate, sån som de fleste miljøer er. Jeg kom også på at jeg ikke hadde postet noe bilde av hotelets fasade så det slenger jeg med her, som jeg også skrev i sist innlegg så bor jeg på Clarion. (for mer cosplay relaterte bilder kan du finne på Instagram @Michikao)

#torucon #trondheim #cosplay #clarion #hotel #reise

4 kommentarer
    1. Tror jeg så deg så vit det var på dag 1 XD,, men var ikke 100% siker så turte ikke si noe (snakk om å være sjenert).. Men er helt enig med det du skriver. Helt håpløst å gå ut på gata med cosplay uten å bli dømt eller stempla for noe -.-, Følte folk flest ute prøvde å gå store omveier etc skulle tro vi var kriminelle eller noe xD

    2. PandaNeko: Omg, du skulle ha kommet bort! vet ikke om jeg såg deg. Det var mitt første Torucon og det var kjempe koslig, så skal prøve å komme tilbake til neste år. Da må vi deff møtes! Det værste er jo når man er alene på gata i cosplay, å man bare føler alle øynene som er rettet mot deg :’)

    3. haha yeah x3, var en slags dark elf grå med lang hvit wig.. Så bra at du trivdes ^^ ser de er mange som fort blir kjent med fler på con, Soo jelly >.<. Ja må prøve på det ^^. Omg i know

    4. PandaNeko: Jeg så bilder av deg på Ig din tho, så føler jeg kansje så deg på connet men viste ikke det var deg før jeg så det på IG din senere :’)
      Yeah blir alltid kjent med nye folk på hvert con jeg er på, så er veldig kos. møter så mange nye fantastiske folk. ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg