Trondheim Dag 1

Jeg har ikke fortalt dere her på bloggen at jeg skulle til Trondheim. Det var litt usikkert helt frem til jeg nesten skulle reise. Grunnen til at jeg er i Trondheim er at jeg skal på Torucon (nerdegreier). Da jeg booket hotel rommet så var det igjenom e-post for å få rabatt. Hun jeg snakket med på e-post var hyggelig helt til jeg ikke ville oppgi Korti informasjonen min. Da fikk jeg litt frekke svar tilbake, så jeg reiste hit uvitende om jeg fikk hotel rom eller ikke. Da jeg ankom hotelet, så var det ikke noe spesielt problemer med å få sjekket inn. Det eneste var at jeg hadde blitt tildelt et handikap rom, jeg vet ikke om dette var fordi at hun ikke trodde jeg skulle komme eller om det skulle være en type spøk? Eller om jeg bare tenker for mye på det hele, men det var en litt shitty experience. Jeg bor på Clarion det er et utrolig fint hotel så det skal de ha, men det koster meg fjell å bo her.

I morgen er første dag av Torucon, å jeg kjenner at jeg er lit nervøs for dagen. Jeg har ikke trukket meg i fra Cosplay konkuransen enda men det er planen. Jeg bare føler at cosplayet mitt ikke er bra nokk spesielt nå som jeg har sko som ikke passer. Jeg er også nervøs for å møte Instagram følgerne mine som har fortalt meg at de gleder seg til å se meg. Jeg har alltid i tankene at folk vil se ned på meg når de først møter meg å får se cosplayene mine i virkeligheten, at de hadde trodd jeg var flinkere eller noe lignendes. Det er veldig mye negativ tenking og jeg er ganske sikker på at det skal bli en fantastisk con helg. Jeg kommer nokk til å svippe innom i morgen med litt updates til dere.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg