Inngen dag er for grå

Det var enda en av de dagene, der man er helt tom for ideer å ikke aner hva man skal finne på. Jeg har gått så langt som å søke på youtube etter ideer til hva man skal gjøre på slike dager. Jeg endte opp med å søke på google etter ting man kan gjør i området, den ene tingen som dukket opp var Runde. Så da var det bare å hoppe i bilen å kjøre av gårdet mot destinasjon Runde. Det tar ca 1 time i fra Hareid å kjøre til Runde. Jeg har vært på Runde før men jeg har aldri sett det fyret som er der, derfor valgte jeg å gå dit. Lunde fuglen får vente til neste gang. Så har du en av de dagene du ikke aner hva du skal finne på, søk rundt på nette da vel. Gjør noe du vanligvis ikke ville ha gjort, utforsk området du bor i!

#runde #fjell #tur #møreogromsdal

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg