Hjemme Alene i Dødens Sommervarmen

Når man besøker familien å alle forlater deg hjemme, er hjemme alene igjen. Hva gjør man når man er alene å sommer varmen går over topp? Nettopp, ikke en dritt. Det har så langt gått nesten 1 dag, og jeg holder på å dø på meg selv. Har prøvd å finne på ting, som å dra ut å fange pokemon. Noe jeg kunne ha holdt på med i 1 uke uten noen problem, men bensinen sier noe annet å lommeboken skriker av tomhet. Skulle jeg gått til sentrum hadde jeg død av varmen å noen måtte ha tørket meg opp fra asfalten, det ønsker vi ikke noe av. Jeg har vært ute i dag, jeg var ute veldig tidlig. Jeg tokk noen bilder jeg vil si er ganske pene, som dere kan se under her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg