Jul 2017

Nå er det en stund siden jeg har postet noe på Bloggen, jeg har fokusert veldig mye på Instagram og Cosplay i det siste at jeg har ikke hat tid til blogg. Jeg har slengt inn en del bilder i fra Julen, ikke at her er noe sån veldig spennendes. Jeg har en del Cosplay bilder jeg har tengt å poste, har fått gjort ganske mye siden sist jeg blogget. Men jeg ville bare si at jeg er i live, men har det bare veldig travelt for tiden. Jeg har ikke noe sån spess å blogge om heller bare Cosplay og Tegning, men det har jeg egne sider til også som jeg opptaterer ofte. Jeg håper på at det blir noen reiser i 2018 så jeg faktisk får noe å skrive om, jeg er utrolig glad i å reise men har ikke vært utenlands siden 2014 og kjenner det gjør meg veldig deprimert.

#leagueoflegends #nendoroid #jul2017 #pokemongo #pokemon #starwars #julegaver

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg