Jack Frost Cosplay

Jeg holder i grunn på med ganske mange Cosplay nå, men siden det er vinter snart så ville jeg gjøre et cosplay som har noe med vinter å gjør. Derfor ble det Jack Forst. Jeg har ikke sydd noe selv her, bare kjøpt ferdige produkt som jeg har finjustert på. Staven derimot lager jeg selv, det er bare staven igjen nå så må jeg vente på at snøen kommer så skal jeg ta cosplay bilder. Til den tiden kommer kan dere få se litt prosess bilder.

#jackfrost #cosplay #riseoftheguardians #jackfrostcosplay #michikacosplay #kostyme

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg