31 days of Makeup Week 4 (Final)

Jeg er har faktisk klart å fullført å er nå ferdig med å poste 1 makeuplook hverdag i 31 dager. Det var både artig og ganske stress, noen dager ble mye bedre en andre. Jeg kommer nokk til å gjøre dette neste år også. Jeg har også noen planer i juletider så se frem til det. Men helt til slutt så vil jeg takke alle som har motivert meg å skrevet mye hyggelig.

video:Halloween Makeup 2017

20171006_222639

#halloween2017 #halloween #makeup #halloween2017look #michikacosplay

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg