Friday the 13th

Det er Fredag den 13 i oktober i år! Så dette har vært planlagt en stund nå. Det å lage Jason sin maske i fra Friday the 13th filmene. Jeg hadde litt dårlig tid selv om det hadde vært planlagt i ca en måned nå. Det var å stå opp tidlig for å lage maske, så ut å ta bilder så for å dra hjem å redigere de for å derettere komme seg på jobb. Jeg er bare glad for at jeg klarte å få dette ferdig i tide. Detter var dagens sminke look selv om det ikke er sminke, men håper det er innafor unasett. (Bilder under med litt in progress forklaring)

Hvordan jeg laget masken til Jason: Jeg kjøpte en billig Hockey maske som jeg hadde worbla over. Jeg tokk en smal metall stang som jeg varmet opp med varme pistolen som jeg deretter tokk å smeltet hull i masken med. Så etter det var det bare å male masken. Jeg sprayet hele med en hvit/gul spray paint, tokk litt svart maling på her og der, og til slutt Jason sine ikoniske røde merker (som ble litt skjev). Voila Finito. Jeg har også en Cosplay side på facebook der jeg poster cosplay/sminke relaterte bilder mer jevnlig (trykk på bildene for link).

#friday13th #jason #fredagden13 #halloween #halloween2017look

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg