En liten Halloween Haul ++

Jeg dro til Ålesund på jakt etter Halloween pynt, den butikken som hadde den beste pynten til nå var Søstrene Grene. TGR har ganske mye mer men syns det meste er litt for billig laget for min smak. Venter forsatt på at Nille skal komme med Halloween pynt, men de har for det meste bare rester fra året før med noe nytt. Utvalget i Norge er utrolig skuffendes. Jeg kjøpte også noe amerikansk drikke på godteri butikken. Selv om Arizona ikke er et ukjent merke her i norge så har vi ikke den på kanne eller den mango smaken (jeg anbefaler ikke mango). Jeg kjøpte også Pokken til Switch og 2 dvd filmer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg