Halloween-konkurranse

Jeg kan vel starte med å inntrodusere denne konkuransen. Det er en Halloween konkurranse, ikke noe mer hocus pocus en det. Om dere er inntreserte i å delta på denne konkurransen selv, kan du dra innom info.blogg sin side og les om konkurranse reglene der. Link her

Noen gleder seg til Jul andre gleder seg til bursdagen sin, jeg derimot gleder meg til Halloween. Selv om at det ikke er en stor høytid her i Norge er det Halloween jeg ser frem til hvert år, oktober er favoritt måneden min. Hvorfor, rett og slett fordi jeg elsker høsten. Det er en fin blanding av den varme somer temperaturen samtidig som den kalde vinter temperature. Det er mørt og litt mystisk, noen kan synest det er skummelt. Jeg elsker høstfargene, mørke kvelder, skummle filmer, varm drikke alt som gjør en høst kveld perfekt. Jeg har vokst opp med Halloween, jeg var den ungen som planla hele Halloween dagen før. Det var snakk om å gå så tidlig som mulig for å klare å få med seg så mange hus som mulig. Kostyme å og sminke var også selvsagt en stor del av det hele.

Jeg driver med kostyme å sminke hele året, men på Halloween er det litt annerledes, mer spesielt. Det er da det er normalt og alle driver med det samme. Jeg har noen Halloween tradisjoner jeg har holdt på med i de siste årene. Hvert år på selveste Halloween dagen ser jeg den samme filmen hver år, nemlig The Nightmare Before Christmas. Det kan diskuteres mye om det er en Jule film eller om det er en Halloween film. Jeg synes denne filmen passer bra til begge høytidene. Tim Burton er en av mine favoritt regissører, han er og mannen bak Corpse Bride som jeg bare må nevne. Men vi skal ikke mer innpå dette nå. Andre ting jeg gjør på Halloween er å sminke meg hver år, selv om jeg ikke skal noe spesielt så tar jeg meg bryet. Halloween for meg er den dagen jeg kan vær meg selv, og det blir sett på som normalt. Er det noe du lurer på angående mine sminke looks er det bare å spørre.

#halloween2017look #halloween #michikacosplay

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg