Ålesund – Matfestival

Siden 2013 og frem til nå har jeg vært i Ålesund 1 gang. Det er litt rart å vær tilbake i gatene, man får liksom den skole følelsen igjen. Jeg gikk 4 år på VGS i byen, og har nesten ikke vært her siden. Men nå skal jeg jo starte på Akademiet igjen for å ta opp fag, så jeg faktisk kan få en fremtid. Jeg strøk i Norsk så det er faget som kommer først. Jeg fortjente ikke den stryken for å vær helt ærlig, men hva kan man gjør. Selv om man gjør sitt beste er det ikke alltid bra nokk. Uansett, jeg fant ut det var matfestival i Ålesund, jeg fant også Nikuman og Taiyaki som jeg bare måtte kjøpe, er noe av det beste jeg vet om. Savner Asia ekstremt mye nå. Ellers har det ikke skjedd så my, kjøpte no gull greier hos kremmerhuset, prøver å se expensive ut men i virkeligheten er det ikke sån.

Rosa Limmo action på Moa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg