TokyoTreat July


#tokyotreat #japanskgodteri #godteri

10 kommentarer
    1. Hallo! Du hadde fått mye i din ser jeg! Kan jeg spør hvor du bestiller denne?
      Jeg vurderer og bestille selv! Hørt det er flere land som selger, har du prøvd flere eller bare japan?
      Fin blogg forresten 🙂

    2. PandaNeko: ja, kontaktet de å fikk svar i at den skulle komme mellom 20-28, vet ikke hvorfor jeg plutselig får den så sendt. men bedre en å ikke få 🙂

    3. livemagic: Jeg bestilte den her: https://tokyotreat.com/.

      Ja jeg har og hørt om flere land, og en boks der man får forskjellige land i hver boks som også høres veldig inntresangt ut, men selv har jeg bare prøvd den her boksen når det kommer til snacks. Jeg er veldig fornøyd med den og vil anbefale den.

      Tusen takk 🙂

    4. Så greit! Den siden har jeg ikke høørt om. Kan jeg spør hva du betaler for denne? Den siden jeg har hørt om koster det 240 kr og null for frakt. men den så mindre ut og. Eller hun fikk mindre enn du vil jeg tørre og påstå.

    5. livemagic: TokyoTreat har 3 forskjellige størrelser på boksene sine, det er Small, Regular og Premium. Jeg kjøper den største som heter Premium box. Å ja den største ligger vel på en 280kr mens small er ca 120kr og Regular er ca 200kr Da betaler du kun for boksen + gratis frakt å prisen ligger på under toll grensen, så det er ikke noe å bekymre seg for. alle boksene har gratis frakt, så det som står at den koster, er alt du betaler for. Det er forresten bare 5 dager igjen å få tak i august boksen, om du skulle vær inntresert i å prøve 🙂

    6. Sant mine var litt sånn i starten også ^^, nå hender det at jeg får mail om tidligere forsendelser etc xD så det er variert når jeg får :). Kan hende du har fått noe av det samme opplegget.

    7. PandaNeko: yeah, men syns det var så rart jeg aldri fikk no epost om at den var sendt. August boksen min har faktisk allerede blitt sendt, så ser for meg jeg kommer til å få den tidligere.

    8. livemagic: Ja har faktisk det, noe av det jeg bruker å gjør når jeg får en ny boks er å smake på alt. Så den hvite sjokoladen med salty vanilla, var sjikkli god. vannmelon kjeks med sjokkolade biter var en veldig rar oppleveldes. samme med mais snacksen, det smakte serriøst mais i hard knasendes form. Osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg