Roy Cosplay-Fremmgang 4

Materialene jeg har ventet på kom for et par dager siden, så jeg har fått startet på Roy igjen. Kan si jeg er over halvferdig, men forsatt en del igjen. Tenker å ta sverdet helt til slutt, har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal gjennomføre det enda. For raskere cosplay updates kan du gå over til min cosplay side på facebook der jeg oppdaterer ofte: https://www.facebook.com/michikaocosplay/

#cosplay #fireemblemawakening #fireemblem #fireemblemcosplay #michikacosplay

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg