10K – 1 Month Challenge

Kom over en av buzzfeed sine videoer der de skulle gå 10k steg hverdag, så fant ut at dette skal jeg også prøve. Klarte det gjorde jeg og, men det var ikke like lett hverdag. Man har noen dager der man ikke har spesiellt lyst til å gjør noe som helst, så de dagene endte jeg opp med å bare gå frem å tilbake bare for å få 10k. Det er mye lettere å gå når man har et mål, som i å gå til butikken for å kjøpe noe istedenfor å bare gå for å gå. Men om dere ikke skulle tro på at jeg gjorde det så har jeg bevis her, hentet i fra fitbit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg