Fire Emblem Echoes

Fire Emblem Echoes Special Edition! Blir alltid så glad når det kommer special editions i fra mine favoritt spill, Fire Emblem er en av de. Jeg har fått spilt en del nå, å kan si jeg elsker det så langt. Jeg liker at nesten alle folkene i spillet har voice actors, så man trenger forsåvidt ikke å lese mye, kan bare lene seg bak å lytte. Tidligere så må man ha lest alle dialogene men nå har man den muligheten til å velge. noe jeg virkelig setter pris på. Detter spillet er nummer 15 i Fire Emblem serien, pluss at det er en Remake av Fire Emblem Gaiden som kom ut i 1992.


#fireemblem #game #spill #limitededition
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg