Moa, Ålesund Shopping

En liten shopping tur til moa, der endte jeg opp med å kjøpe noe polsk godteri. Anbefaler Ptasie Mleczko den er utrolig god. De hadde en variant med frappe smak så jeg måtte bare gå for den, å ja den smaker utrolig godt. Var innnom nille der jeg fant noen Flamingo lys, å jeg elsker flamingo detaljerte ting så det var ikke et spørsmål om å kjøpe engang. Var også innom plantasjen der jeg fikk kjøpt meg plante, så nå starter mitt lille plante prosjekt så får vi se hvor lenge det varer. Fikk også Lampa mi i fra Ikea, elsker den! Jeg var også innom Ålesund en snartur. Tror ikke jeg har vært der siden sist jeg gikk skole i 2013. Jeg har kjørt der i ettertid, men det er ikke helt det samme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg