Sandnessjøen

Det er 3 år siden jeg var her sist. Selv om det har gått såpass lenge så føles det ikke sån. Ikke mye har endre seg her, har fått hilset på familien min igjen selv om det føles ut som det var i går vi snakket sammen sist. Detter er byen jeg kaller hjem, ikke byen jeg vokste opp i eller har tilbringt mest tid av livet mitt i, men byen der jeg ble født og har halve slekta. Sadnessjøen var også kåret som en av norges styggeste byer en tid tilbake. Om denne kåringen forsatt står, vet jeg ikke noe om. Hva har ferien min gått til, for det meste gaming. Kan også si jeg har fått fullført et par anime serier. Spist en haug med junk food og blitt med søskenbarnet mitt på Radio.


#sandnessjøen #påskeferie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg