Return to Hyrule

Det begynner å bli en god stund siden sist nå, det siste dere hørte fra meg var når jeg var i byen for å hente min Nintendo Switch + Zelda. Så da forstår vi alle hva som har skjedd, nintendo har tatt i fra meg friheten. Jeg har ikke ord for hva bra dette spille eglenti er. Jeg har vært en stor zelda fan siden jeg fikk mitt aller første zelda til gameboy color, nemlig The Legend of Zelda Link’s Awakening. Jeg har spilt alle Zelda spillene og det er inngen som har skuffet meg. Det er selfølgelig noen av de som er bedre en de andre, men jeg kan bare si at Breath of the Wild scorer høyt hos meg. Jeg er nokk oppi over 100 timer på det allerede, å mange flere skal det bli. Jeg er ikke klar for å komme tilbake til virkeligheten helt ennå. Hyrule kaller på meg, så vi snakkes!


#thelegendofzelda #breathofthewild

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg