Lillesøster 18-År

Dagen startet med å få kjøre til Ørsta, ca 45 minutter (1 vei). Er jeg klar for lappen, overhode ikke. Med lære vannsker å hvordan spørsmålene er satt opp, er det ekstremt vannskli for meg. Har tatt test etter test, å svarer feil på ting jeg eglenti kan, bare fordi svarene er så å si helt like. Nokk snakk om lappen, inngen bryr seg om det uansett. I dag er dagen den eldste lillesøsteren min blir 18-år. Synes jeg det er rart? Overhode ikke, jeg tenker ikke på alder. Samme jenta bare nye tall. Jeg og mamma dro på cafe og feiret bursdagen, uten bursdagsgbarnet. Syns den er helt innafor. Senere på kvelden ble det kinaresturanten (som vanlig) og familie filmkveld med godteri og snacks, med bursdagsbarnet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg