Lundheim Lan 2017

Jeg kom meg nedover i år også til lundheim lan. Det var veldig rart å vær tilbake, snart 1 år senere. En del av folkene jeg gikk på skole med var der også, så ble en liten reunion. Jeg var med i League of legends turneringen der vi kom på andre plass, desverre. Jeg var også med i paint konkuransern, der jeg også fikk andre plass. Ble slått av en strek man tegning, som jeg aldri fikk se siden jeg lå å sov. Tegningen min var ikke like bra i år som i fjor, siden jeg ikke hadde med meg tegnebrette i år og måtte tegne med datamusen. Jeg vant en sån dere usb adapter sak, ganske handy. Jeg dro også nedover til Moi for å hente resten av tingene mine, men fant ut at skolen hadde kastet det, så det er 6k rett i dass.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg