Kjøring, Jobb og annet

Lenge siden sist! Jeg har endelig fått startet på kjøretimer, så kansje det blir lappen på meg snart. Har også fått arbeidspraksis på Kultur huset her, jobber med kino og arrangement. Så det skjer litt mer en bare gaming dagen lang. Jeg var hos Gamestop, der såg jeg en utrolig stilig pokemon sekk, så sporte hva prisen var for den, hun var ikke sikker men trodde 399kr. Men etter å ha sjekket det opp var prisen 299kr. Da jeg skulle betale viste det seg at den var på -50% også! 150kr for den sekken! det er virkelig billig. Den er laget av veldig sterkt stoff også, så den skal nok holde en god stund.


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg