2016 Favoritter

Må nesten bare gjør denne nå før det blir altfor sent. Mine favoritter i fra 2016 er som følgende: Dusjsåpe i fra Lush, det er inngen andre såper som slår Lush, og jeg elsker spesielt denne her (Lord of Misrule). Om du har lyst til å se ut som en vampyr i fra Twilight anbefaler jeg lush sin fairy dust.

SAMSUNG CSC

Jeg elsker te, og denne te-en i fra Twinings of London er en stor favoritt. Men tror den er på vei ut, eller har vært på vei ut en stund. Siden Jeg bare vet om en butikk som selger den, å de har ikke mange igjen.

SAMSUNG CSC

Favoritt spill fra i 2016, så har jeg valgt et spill i fra hver konsoll. Jeg prøver å holde meg unna remakes av spill jeg allerede har spilt før. Men ettersom Zelda er det eneste spillet til wiiu jeg spilte i fjor, så kommer den med på lista. Men det er favoritt Zelda spillet mitt uansett (har det på gamecube også). Uncharted er en utrolig bra gjennomført spill serie, for hvert spill man spiller blir man mer å mer kjent med hovedkarakterene. Man kan også se det visuelle utvikle seg sammen med karakterene, og må bare si at 4-a er utrolig vakker å se på sammtidig som den har en bra story. Voice aktinga i Uncharted er noe av det beste jeg har vært borti, som gør dette til et meget bra spill. Til slutt har vi Pokemon Moon/sun til 3ds, og det skuffer ikke. Nintendo har gått bort i fra det tradisjonelle med å ha pokemon gymer. Som på starten var utrolig rart og uvanlig. Men det tokk ikke lang tid før man aksepterte det nye å elsket det.

SAMSUNG CSC

Jeg er ikke en person som liker å lese, så derfor leser jeg veldig lite. Men i blandt kommer jeg over bøker som virker inntresange. Jeg liker best bøker folk har skrevet selv om sitt egent liv. Så derfor havner Joey Graceffa sin bok på denne listen.

SAMSUNG CSC

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg