Nattbuss-Oslo-Stress

Så jeg tokk nattbussen til oslo den 28.12 kl 21.15, var fremme sån 06.50 dagen etter på. Siden jeg hadde noen folk jeg måtte snakke med der (kansje mer om det en annen gang). Så møte/timen min skjedde jo ikke før kl 12.30, tror vi snakket sammen i sån 15-20 minutter. Så etter det så måtte jeg jo selfølgelig bare vente på bussen min hjem igjen, som ikke gikk før 22.00. 

Det er lenge siden jeg har vært så sliten som jeg var i dag. På bussen til Oslo hadde jo de fleste reservert plass. Så jeg ble sittendes i baksetet med 4 andre voksne mennesker. Klarte å sove 1 time i løpet av den natten. Så er man i Oslo fra tidlig på morgenen til sendt på kveld. Gud, så slitsomt. Jeg satt til sammen opptil 5 timer på burgerking, var innom 2 ganger. Slukte cappuccino/latte  som om jeg var avhengig. Men må si jeg trenkte det for å holde meg våken.

På vei hjem igjen var det mye bedre, langt i fra full buss. Så fikk 2 seter for meg selv. Som man kan samenligne med et 5 stjernes hotel akkurat nå. Men tror det skal bli en tung dag foran meg, prøve å ikke sove når man har senga rett rundt hjørnet. Slitet med å klare å holde en normal døgnrytme, det er ikke lett.

#Oslo #slytherin #burgerking

6 kommentarer
    1. AHH stakkars deg :O… Skjønner godt det var fint med 2 seter for deg i denne situasjonen xD.. Virker vertfall som du vet hvor div er i oslo,,, i forhold til visse andre xD jeg gikk meg bort haha.. xD

    2. Vet hvor outland ligger nå ^^ & neotokyo <3.... Tok bare litt tid før jeg fant fram xD å fant riktig senter,,, gikk sikkert forbi den samme sikkerhetsvakta 5 ganger xD,, før han begynte å le å spørre om jeg hadde gått meg bort >//<

    3. Umm.. Tror det er noe galt med pcn min ser det jeg skrev nå gir lite mening xD eh… mye har kommet bort xD **

    4. PandaNeko: Det var faktisk utrolig rart ja, for leste først kommentaren på e-posten å der står jo faktisk alt, mens her står jo ikke 50% engang, må vær blogg.no, altså. Litt sån rotete til tider føler jeg. Men yeah, Outland og Neo Tokyo, viktig å vite hvor ligger. x) + har en tante som bor i Oslo også, som har flyttet rundt i det siste, så man blir ganske kjent i området da. Når man ofte er på besøk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg