🎄 1 Jule dag 🎄

Så mobilen min har blitt ødelagt, den bare bestemte seg for å slutte å lade. Dette skjedde i går på julaften, jeg har prøvd å lade den flere ganger å inngenting skjer. Så blir uten mobil i en ganske lang stund fremover nå. Så blir nokk ikke mye blogging fremmover nå. siden jeg for det meste brukte mobilen til å ta bilder med. Jeg har forsatt kamera til søsteren, men har ikke mulighet til å koble til SD kort på stasjonære pc-en. Bare når jeg bruker laptopen som ikke er så veldig ofte, med mindre jeg er bortreist. Min 5 år gammle Alienware, som utrolig nokk forsatt fungerer.

SAMSUNG CSC

3 kommentarer
    1. Malin: Min mobil var kjempe dårlig så da fikk jeg mamma sin gammle når hun kjøpte seg ny, å det er den som har blitt ødelagt nå. så utenom den så er det faktisk inngen som har mobil til overs. Å mobiler nå til dags koster så sykt mye, det har jeg bare ikke råd til for øyeblikket. x)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg