🎄 Jule Shopping 🎄

Da nærme vi oss jul igjen, å på tide å handle julegaver enda en gang. Det kan vær så vannskelig å stressendes til tider. Ender alltid opp med flere ting til meg selv en julegaver, Whoops. Jeg kjøpte nye promarkers, jeg fant igjen den ravn pyntegjenstanden (Kremmerhuset) jeg ønsket meg til jul i fjor. Veldig overasket over å se noe de solgte for 1 år siden bli selgt igjen i år, fikk den for 150kr. Jeg kjøpte et par nye plagg med klær, Superman jule sweater i fra gamestop. Caps, bokse og vest i fra New yorker. Capsen ble basically gratis, pågrunn av -20%. Jeg kjøpte nose strips for å teste det ut, de funket ikke så bra. Det ble godteri i fra godteland siden der var også -20%. Jeg fant også uncharted 4 til kun 250kr på elkjøp, det er helt sykt siden alle andre plasser koster det jo 550kr.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg