Uken som var

Dagene har gått ganske fort i det siste. Har vært hos mamma i 1 uke nå. Har gamet en del bioshock, ferdig med 1-a og skal begynne på 2-a. På lørdag var jeg og Maria (søsteren) på kino og så Dr. Strange. Jeg likte den veldig godt, men så er jeg en veldig stor Marvel/Dc fan. Så skal veldig mye til for at jeg ikke liker filmene. Har vært 1 Marvel film jeg har vært sykt skuffet over. Og det var Fantastic 4 (den nye), det ble bare for dårlig. Jeg har kjøpt meg en ny genser, Star Wars genser i fra H&M. Jeg kjøpte siste halloween brusen som var igjen på butikken, og jeg har også klart å få tak i julelatten fra tine. Har faktisk sett etter den i god stund nå, bare sett den på statoil men det blir for dyrt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg