Happy Halloween !

Da var årets halloween over å bare 365 dager til neste halloween. Jeg sov til klokken var 17.00, var “sent” til sengs. Så da hadde jeg ikke så god tid på meg ettersom vi skulle ut å gå kl 18.00. Jeg sminket meg selv sån 1/3 ferdig så måtte jeg sminke lillesøsteren (har desverre ikke noe bilde av noen andre en meg selv), så var det bare ut å gå halloween med kidsa. “Vi” (Søsteren Maria og Alex + 3 kids) fikk samlet ganske mye godteri og som takk for at vi også gikk med kidsa så ble det godteri på oss også. Jeg prøvde å sminke meg som sån dere Pop Art Zombie men det ble ikke noe bra, så skal prøve på det igjen for det er så utrolig kult. Resten av kvelden gikk jeg bare rundt i Stitch kigurumi-en min som jeg kjøpte i Japan, mega chill. Godteri og Scream Queens utover kvelden. Håper dere alle har hat en fantastisk halloween, å gler meg allerede sykt mye til neste gang.<3


#halloween #halloween2016

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg