Sykdom

Det har gått tilbake til å bli veldig lite blogging, jeg har ikke stoppet altså. Det har bare vært en utrolig tung uke med sykdom. Er forsatt ikke helt frisk, men frisk nokk til å endelig skrive litt. Så blir nokk (kanskje) normal blogging igjen fra fredagen, med tegne fredag. Siden sist jeg skrev noe så har jeg også farget håret fra blondt til Rødt.

Jeg har vel heller ikke nevnt at jeg har fått ny mobil, dette er en liten stund siden. Men jeg fikk mamma sin gammle mobil som er en Samsung Galaxy s6. Ekstremt mye bedre en den skrap greia jeg gikk rundt med. Så jeg har bestilt deksel til den som jeg har fått nå. En annen ting som jeg har bestilt er mer sminke som jeg skal bruke til mine halloween creations. Jeg hadde gjort så mye mer testing av sminke om det ikke hadde vært for at man følte seg så ille.

Processed with VSCO with f2 preset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg