FBM #8 Tokyo

#TOKYO

Dette er en av mine beste minner, fra den tiden jeg var i Japan sammen med en vennine. Dette var i 2012 og det var virkelig en drøm som gikk i oppfyllelse. Jeg har sykt lyst å reise tilbake eller flytte dit, det er enda en drøm jeg har. Jeg tokk langt over 1000 bilder når jeg var der, så får prøve å minimmere det kraftig. For vis ikke blir dette et sykt langt innlegg.

Vi reiste med det russiske flyselskapet Aeroflot, personlig så likte jeg veldig godt dette selskapet og maten den var god. Vi hadde lest litt rundt på nette før vi reiste. Å vi kom over mye negativt som hadde blitt skreve om de. Når vi reiser så pleier vi alltid å ta toget til Oslo, sparer faktisk et par 1000 bare på det. Er ganske dyrt å reise i fra Ålesund. Så vi tokk toget til Oslo lufthavn, fly derifra til Russland/Moscow og derifra til Tokyo/Narita.


Vi var fremme i Tokyo på kveldstid, men vi for forsatt ut for å utforske byen. Vi dro til Pokemon centeret  siden jeg var super gira på å dra dit først. Vi kunne se Tokyo Tower på vei til Pokemon centere så vi bestemte oss for å dra dit etterpå, bare for å se. Vi var i Japan i nesten 3 uker, så vi fikk sett og gjort ganske mye. Mine favoritt steder i Japan er Harajuku, Akihabara og Tokyo Disney Land. vi var også innom Ginza, Ueno, Shibuay, Shinjuku, Odaiba osv. Vi var innom Ueno zoo, disney land, tokyo tower, tokyo skytree (under åpningen). Vi var på en del forskjellige templer også, Meiji Shrine, Senjoji Temple, Zojoji Temple. Å noen til jeg ikke kan navnene på.

#Tokyo #Japan #ferie #2012 #by

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg