Oslo! #3

Jeg har vært i Oslo igjen, men det var virkelig mye stress den her gangen. Vi (Jeg og en vennine) skulle ta toget til Oslo på torsdag, men det var selvfølgelig innstilt. Så jeg tokk å bestilte bussbiletter, men litt etter på jeg hadde gjort det ringte sykehuset å fortalte meg at timen min måtte utsettes fordi hun jeg skulle snakke med var syk. så nå satt jeg igjen med en reise jeg ikke kunne avbestille eller få pengene tilbake for. Men jeg ringte sykehuset opp igjen å sporte om de kunne fikse noe til meg alikavel, å det gikk vist fint. Så Oslo ble det. Det var også samme dagen jeg måtte avlive Frikkie, så det var en ganske mentalt challenging dag.


Bussen tokk 11 timer, og vi var i oslo ganske tidlig. Vi satte oss ned på starbucks å satt der i sån ca 2 timer før vi beveget oss videre. Det ble en del shopping før timen min, og det ble litt shopping etter timen min. Vi var innom Visage noe jeg hadde sett veldig frem til. Men de prisene er serriøst høye, så det er virkelig penger man må legge i det. Men jeg fikk kjøpt litt sminke, så gler meg til å få prøve det. Jeg var også innom dyrebutikken kjøpte en haug mye godis til Twitch, som han fortjener. Var også innom lush å kjøpte Lord of Misrule såpen, elsker den grønnfargen den har.

Vi overnattet hos en annen vennine som bor på Ås. Vi var å bestilte kebab pizza med fries oppå toppen, noe som var utrolig godt. Den spiste vi mens vi så på en av disney klassikerne, Beauty and the Beast. Vi ble desverre ikke så lenge siden vi måtte ta et tog hjem som gikk ganske tidlig. Vi kom oss heller ikke inn igjen til Oslo så vi måtte ta flybussen til Flyplassen kl 6.37 om morgenen. Å vente på toget vårt der, som gikk fra oslo 08.03. Vi kom oss hjem til slutt, å det har vært både en fantastisk tur og veldig stressful tur.


 


 


#Kryolan #Bennye #nile #sminke #lush

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg