Oslo Dag 1

I dag er dagen, endelig i Oslo igjen! Vi (Jeg og Carl) dro hjemmen i fra kl 07.00, buss 07.45 og tog 09.35 så var vi fremme i Oslo kl 15.03. Det første vi gjor når vi var fremme i Oslo var å dra på Starbucks. Har hat lyst å smake på Pumkin spice latte så lenge nå. Men personlig så likte jeg den virkelig ikke, minnet meg litt om chai latte å det er ikke noe for meg. Etter det så var vi bare å gikk rundt i Oslo mens vi ventet på at resten av folket skulle komme. Vi bor på Scandic solli hotel, som ligger ganske nært aker brygge. Vi var senere å spiste på fridays, gikk til slottet. Jeg fant også Battery brry etter å ha letet i over 1 uke, de første butikkene hadde den ikke men den siste vi var på hadde. Dagen min er komplett nå, jeg kan legge meg med god samvittighet.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC#Oslo #pokemon #fridays #starbucks #pascal #slott #hamburger #battery #by

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg