FlashBack Monday #5 Living Alone

Som jeg nevnte tidligere i et innlegg så bodde jeg alene for ca 1 år siden. Da jeg først flyttet inn så likte jeg ikke helt leiligheten. Men når jeg ser tilbake på det nå, så elsker jeg den. Den var ganske stor for kun 1 person, men det var det eneste som var ledig. Det kunne bli ekstremt rotette til tider. Jeg sov aldri på soverommet heller, det ble soffaen hver eneste natt/dag. Betalte 7000kr måneden, strøm, internett inkludert i prisen. Det var også fult møblert, bare noen av møblene som var mine.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg