FlashBack Monday #4 FHS

#Folkehøgskole

Det har nokk ikke blitt nevnt før men året 2015/2016 så gikk jeg på folkehøgskole, og skulle eglenti gå enda et år. Men på grunn av mye av det som skjer i livet mitt nå, å penge problemene så kunne jeg ikke ta enda et år. Så isteden for å vær deppa over året som aldri ble til så skal jeg se tilbaket på det året som var ganske bra. Jeg gikk et år på Lundheim Folkehøgskole. Etter å ha søkt 3 år på Buskerud fhs, så gidde jeg opp å takket ja til lundheim. Det var ikke det jeg ville, men man får som regel ikke det man vil. På lundheim så går man 2 linjer å ikke bare 1, så jeg gikk E-sport og Media. Var veldig skuffet over at E-sport ikke var så competativt som jeg skulle ha ønsket, men hadde det forsatt ganske arti.

#Moi #lundheim #folkehøgskole #kostyme #skole #Rogaland #Norge #tegning #art #Esport #gaming #fnatic #leagueoflegends #bb8

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg