Sunday-Overwatch gaming

Det er en ny dag, eller skal man si en ny natt. Med nye muligheter, i den digitale verden. Prøver å komme meg så fort jeg kan opp til lvl 25 på Overwatch så jeg kan spille ranked. Siden jeg kun har hat laptopen min den siste tiden, så jeg har ikke hat muligheten til å spille Overwatch. Så henger veldig mye etter med lvlinga. Mine favoritt Hero på Overwatch er Mercy og D.va. Support rollen er som regel det jeg spiller uansett spill, med mindre det er mmoprg. Da går det for det meste i personen med bue. Ranger, Hunter osv.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg