Fredag x Lørdag

På fredag så var jeg på moa, det er utrolig lengse siden sist. For dere som ikke vet hva moa er, så er det en plass med kjøpesentere, et av norges største. Så ja jeg var på moa, ikke at jeg hadde noe jeg skulle gjør så bare gikk rundt. Såg til slutt en lapp som hang utafor gamestop der det sto dem hadde Shiny Yveltal (Pokemon) code. Så endte opp med 8stk, 4 Yveltal og 4 Xerneas. Så var det bort på BR leker å hente Arceus. Så jeg fikk noe ut av den turen. Jeg viste ikke det var så mye koder å få.

SAMSUNG CSC

Lørdag. Det har vært dritt vær ganske så lenge nå, men det stopper oss ikke i å dra ut på eventyr. Så vi endte opp med å dra på en skate tur til butikken. Det er altfor mye regn til å spille pokemon go i soffal med min mobil som ikke tåler vann, ganske trist. Men det var en ganske koslig tur selv om vi var dryppendes våt når vi kom hjem igjen. 

Jeg endte opp med å farge håret mitt igjen, prøve å få litt sterkere blå farge i det. Vil si det fungerte veldig bra, ganske man skulle ha farga det enda en gang. Har så kort hår at man har plenty med hårfarge igjen. Mobil camera mitt er ikke det beste, så fargen ser helt annerledes ut i virkeligheten. (dem 2 siste bildene har filter på, som man ser.)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg