FlashBack Monday #2 Klassetur 10c

#Klassetur

Da var det mandag igjen og på tide med en helt ny flashback monday. Vi skal dra tilbake til året 2009, da jeg gikk siste året på Ungdomskolen. Klasse turen var veldig skuffendes. Vi ville til Polen men det var bare parallel klassen som fikk lov til det, Sverige og Danmark var altfor langt unna for at vi kunne dra dit, så da ble det Trondheim. Litt av en avsluttningstur. Det var en helt ok tur men den kunne ha vært mye bedre. Har alltid vært sjalu på alle di som får lov å dra til utlandet i 10-ende klassen.

Ungdomskolen er vel ikke akkurat det folk har som favoritt skole, men det har veldig mye å si hva man gjør det til. Også hvor stor påvirkning folk skal få lov å ha på deg. Man skal ikke vær redd for å vær seg selv, men dem fleste vet hvor stygge folk kan være. Spesielt på ungdomskole nivå. Jeg ble selv mye mobbet på barne og ungdomskolen. Men med engang jeg startet på vidergående stoppet mobbingen. Men på tross av all mobbingen har jeg har kommet meg ut av det som en mye sterkere og bedre person. 

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA     SANYO DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg