Monster Energy Galore

Jeg har vært hjemme alene i over 1 måned nå, det har vært så utrolig deilig. Men i dag kom folkene hjem igjen, dem kunne godt ha holdt seg på ferie lengre for min del. Ja jeg bor forsatt hjemme hos pappa, men forhåpentligvis får jeg mitt egent sted ganske så snart. Men nav vet du, dem har brukt en hel måned bare på å ringe meg tilbake. Bra jobbet nav, akkurat som forventet. Men uansett, folkene kom hjem i dag, så fikk by gave i fra sverige. Kan vel si jeg fikk akkurat det jeg ønsket meg, nemlig gaming fuel, aka energy drikke. Det er ganske synd at dem ikke selger de monster-ne i fra ultra serien i norge, for dem er ganske god. Fikk også et helt brett med monster av mamma for ca 1 måned siden, men det er for lengs drukket opp.

SAMSUNG CSC

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg