World of Warcraft: Legion

Det begynner å bli en stund siden jeg har spilt wow nå. Men siden demon hunter endelige er her så må jeg aktivere accounten min igjen. Må bare si det at jeg elsker utsende på de, det er så min stil. Ser veldig frem til å få utforsket hele Broken Isles. Som dere kansje ser har jeg bare en karakter i lvl 100. kjøpte meg wow i fjor så har ikke hat accounten så lenge. Tidligere pleide jeg å få låne accounten til noen jeg kjenner så det var ikke første gangen jeg hadde spilt wow.

Jeg har spilt siden vanilla og litt innimellom. jeg har ikke vært noen stor wow spiller. Men jeg elsker mmo’s, men siden wow koster så mye penger så har det ikke blitt så mye. Spiller for det meste Guild wars 2, det er fantastisk. Som demon hunter starter man i lvl 98, personlig syntes jeg det er sykt høy lvl å starte i. Føles også ut som lvl-inga går enda fortere nå en tidligere. Vet ikke om det er sant, men xp baren fylles veldig fort opp.

🌟 Må bare påpeke det at de våpnene til demon hunter ser idiotiske ut, de ser ikke noe effektive ut for å si det sån.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg