EMP Bestilling #1

Jeg må bare starte med å beklage bilde kvaliteten, alt jeg har for øyeblikket er mobilen min. Den er heller ikke noe spesielt bra, men man må bare jobbe med det man har. Så min bestilling fra emp kom i dag, har 3 bestillinger jeg venter på så dette her var nummer 1. De andre er ikke like spennendes, det er bare hårfarger. Kommer tilbake til det når jeg får bestillingen min.

Så det jeg fikk i dag er en Blazer i fra Suicide squad og en vest i fra Alice through the looking glass. Rett etter jeg fikk hentet pakken så dro jeg rett til stedet der jeg tokk bildene, så kombinasjonen på klærne var ikke helt gjennomtenkt. Var og veldig uheldig med størrelsen så Blazeren er altfor stor for meg.

Er du inntresert i produktet selv så er det bare å trykke på bildet det gjelder så blir du tatt til kjøpsiden.


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg