Oslo Igjen !🌟

Var I Oslo igjen, blir en del turer når man må på sykehuset rundt 1 gang i måneden. Reisen er lang, måtte reise hjemme fra kl 14.00, ta bussen til Åndalsnes for å deretter ta toget til Oslo med bytte på Dombås. Var fremme i Oslo kl 22.00 på kvelden. Hadde ikke bestilt noe hotel, fordi jeg hadde planene klare. Hadde kjøpt meg en ny powerbank for turen. Fordi jeg trenger å holde liv i mobilen så lenge som mulig, så man klarer å fange så mange Pokemon som mulig. #PokemonGO

Natten var lang og slitsom var på Tjuvholmen, Vigelandsparken å andre plasser, dro til Riksen for å ha den lille timen min (kl 09.00). Det jeg først å fremst kom til Oslo for. Er ganske irriterendes når man må betale rundt 1500kr for å komme seg til Oslo,kjøpe mat, betale for timen osv. osså er det bare en time med snakking. Som ikke hjelper deg på noen som helst måte. Ja uansett, etter timen min så for jeg tilbake til sentrum. Endte opp med å kjøpe en ny bok, Joey Graceffa “In Real Life”. har lest hele boken nå, å den er veldig bra.

🌟9-10 Pokestops på rad, gir et mega Pokestop som gir en del items mer og 100xp isteden for 50xp.

🌟Vigelandsparken har gått i fra å være et Squirtle nest til å bli et Charmander nest.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg