1 uke i Oslo + Desucon 11

Var I oslo fra Onsdag til Mandag, Skulle eglenti dra hjem på tirsdagen men sto plutselig uten noe sted å bo. Så måtte bestille enda en bille hjem siden jeg ikke fikk byttet den jeg hadde. Det var ganske mye penger som gikk til waste.

Grunnen til at jeg dro til Oslo var på grunn av Desucon. Er med i ConCrew, det er noe jeg gler meg til hver år. Tror jeg skal prøve meg på di mindre connene også. Men for di som ikke vet hva Desucon er, så er de Norges største treff for Japansk kultur, Sci-fi, Fantasy og den slags. Så er du inntressert? Ta deg en tur da vell. Fikk møte mine favoritt Youtubere, Simon and Martina <3


 


 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC


 

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg