Casual Day

Du vet du bor på sunmøre når det ser ut som det er veldig varmt ute, men du finner ut at det ikke stemmer når du går ut døren. Føler jeg har vært effektiv i dag på en ikke så effektiv måte. Startet med at jeg ble vekket for å kjøre til Moa(Ålesund), forsatt på øvelseskjøre stadiet. Fikk penger i dag også så ble kjøpt 12L med brus, litt energy drikke og Cappuccino. Ganske mye alt jeg trenger for å komme meg igjenom dagene. Kom hjem Spilte litt wow, og 1 runde med league of legends. Det gikk ikke så bra skal jeg fortelle deg. Har hat en kraftig loose streak, vi hadde 1 afk, tapte gamen. Ble demoted til Gold 1, så Fml. I alt anger å frustrasjon dro jeg bort på Statoil (fck circle k), med Hunden, kjøpte statoil koppen. Som jeg ikke fikk fylt på siden maskinen ikke fungerte. Så nå skal jeg forsette å tape games i League og legends resten av natten, CYA!

En gammel leke plass jeg brukte å leke på når jeg var yngre, ikke så mye igjen av den nå

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg